باش فداتشم ممنون
قندت لب مرزه برا منم ۱۰۲ بود ی مدت رعایت کن قند مصنوعی یا همون شکر و اینا نخور موز قند داره مثلا یا چیزای شیرینو کم بخور ایشالله زود پایین میاد
ایخدا این چیه ادم میاد یه بچه بیاره هزارتا بلا میاد سرش
منم دیروز ازمایش دادم قندم ۱۰۶ بود با اینکه دو هفتس رژیم قند دارم 🥲
نه نوشته برم پیش دکتر امروز میخام برم
ببین سوال های منو رژیم غذایی گذاشتم برای قندیا
عزیزم باید قند مصنوعی رو که کلا حذف کنی اما بدون دارو به همین راحتی پایین نمیاد بهت دارو نداد؟ میوه های شیرین رو حواست باشه کم بخوری خصوصا هندونه
اما چهارمغر و چیزای مقوی بخور ضعیف نشی
کربوهیدرات حذف کن. فقط در حد سبزیجات باشه.
چشم دیگه نمیخورم ایشالا بیاد پابین
قند شکر حذف کن
اها باش عزیزم
من قند ندارم ولی من باشم میرم دکتر تغذیه برنامه غذایی طبق باردار بودنتون بده که هم مواد غذایی بهتون برسه هم قند کنترل بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.