۱۱ پاسخ

تخم مرغ ، پنکیک،عدسی خوراک لوبیا

من سر پسرمم فقط چای شیرین می‌خوردم سر دخترمم همینو میخورم ماشالا پسرم سه کیلو نیم بود وزنش

من همش پنیر میخورم😋

من اصن صبحانه نمیخورم😃

حلیم وزن میده ولی قندشو نمیدونم

من اوتمیل درست میکنم با شیر و موز و گردو جو دوسر پرک

من هروز صبح ها تخم مرغ اپز با گوجه خیار گردو میخورم ظهر عدسی یا اسفناج یا سوپی چیزی تا عصرهم میوه و بادام و گردو نون و پنیر ترجیحا نون جو یا سنگک شامم دگ هرچی بزارن میخورم

بی نهایت تخم مرغ و لوبیا و عدسی تاثیر داره و البته آجیل

تخم مرغ

پنیر و گردو هم خوبه

تخم مرغ، عدسی ، خوراک لوبیا

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان delaroz🥹🫀 مامان delaroz🥹🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه ۹ ماهگی