خانمااا
چی بخوریم که خودمون چاق نشیم،اما بچه وزن بگیره؟؟

۶ پاسخ

بهداشت بهم گفت پروتییین حبوبات

پروتئین و سبزیجات تازه موز کره بادوم زمینی جودوسر

سفیده تخم مرغ آبپز خیلی خوبه

والا من هر چی میخورم خودم چاق میشم بچه م یخورده کم وزنه

بستنی و حلیم و مغزیجات

نمیشه که 😊

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب سادات🌱 مامان زینب سادات🌱 ۳ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان delaroz🥹🫀 مامان delaroz🥹🫀 روزهای ابتدایی تولد