هم هفته ی من کیا عدس میخورن یا آش رشته
میخورن
میگن عدس خطرناکه

۱۲ پاسخ

اتفاقا عدس ک خیلی مفیده سرشار ازاهن هست

وا واقعا؟ خواهر من صبحونش تو بارداری عدسی بود🤣

من امروزخوردم🤭

من تقریبا هرروز اش رشته و عدسی میخورم

اصلا عدس جز اصلی ترین مواد غذایی توی دوران بارداری کی میگه که مضر هرکی میگه بگو گی نخور🤣

خیلیم خوبه

من از اول بارداری عدسی خیلییی زیااااد خوردمم

وا کی گفته عدس خطرناکه😐😐

عزیزم اینا ک خیلی مفیدن
کی گفته بده

دلتون نخواد نهار سه کاسه آش رشته خوردم.

نه بابا من خیلی اتفاقا می‌خوردم حبوبات تازه خیلیم خوبه

اره خیلی لولو توشه😐😂

سوال های مرتبط

مامان mohamad javad مامان mohamad javad ۲ ماهگی
مامان ماه تک  و تودلی مامان ماه تک و تودلی هفته سیزدهم بارداری
مامان محمد امین مامان محمد امین ۶ ماهگی
مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته دوازدهم بارداری