اتفاقا عدس ک خیلی مفیده سرشار ازاهن هست
وا واقعا؟ خواهر من صبحونش تو بارداری عدسی بود🤣
من امروزخوردم🤭
من تقریبا هرروز اش رشته و عدسی میخورم
اصلا عدس جز اصلی ترین مواد غذایی توی دوران بارداری کی میگه که مضر هرکی میگه بگو گی نخور🤣
خیلیم خوبه
من از اول بارداری عدسی خیلییی زیااااد خوردمم
وا کی گفته عدس خطرناکه😐😐
عزیزم اینا ک خیلی مفیدن
کی گفته بده
دلتون نخواد نهار سه کاسه آش رشته خوردم.
نه بابا من خیلی اتفاقا میخوردم حبوبات تازه خیلیم خوبه
اره خیلی لولو توشه😐😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.