😔😔😔افسردگی بعد زایمان طبیعی؟

۷ پاسخ

من عصبانیت بعد از زایمان گرفتم🫤🫤😐😐چپو راست با شوهرم دعوامه با همه دعوامه

من از الان گرفتم خواهر

دخترم کولیک داره همش گریه میکنه تو بغلم اروم نمیشه اصلا منم باهاش گریه میکنم

منم داغونم

من بعدتقریبا چهل روز هنوز درست نشدم ولی از اول یکم بهترم

منم گرفتم فکر کنم 🥲💔

هعیییی

سوال های مرتبط

مامان نعمت خدا🧿کیان مامان نعمت خدا🧿کیان ۳ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان علی اقا مامان علی اقا ۹ ماهگی
مامان اهورا کوچولو مامان اهورا کوچولو ۳ ماهگی