خوبه ولی دلت میخاد تپل شه کمکی بده از همون ۲ماهگی باید میدای اپتامیل گیگوز اینا سبکن
باید ماهی 900 گرم اضافه کنه.ببرش دکتر یا میگن شیرخشک کمکی بهش بدی یا به جای ویتامین AD میگن مولتی ویتامین بدی
مولتی ویتامین.. شیرکمکی اخر شب حتما بده
بنظر من که ببر دکتر.پسر من هم شیرم خوب نبود وزن نگرفت ماه اول.پسرم ۲۷۰۰ بود سیزده روزگی ،دو ماهگی با شیر خشک ۴۷۰۰ بود.چهار ماهگی ۶.یا حداقل کمکی شب بده و یک سی سی صبح و شب نیوزینک بده و یک سی سی هم مولتی ویتامین وی وا کیدز بجای آد بده تا اشتهای زیاد بشه
دختر من وزن تولد ۲ بود الان ۳ ماهشه شده ۴۶۰۰ بنظرتون خوبه شیرخشک میخوره کلا
ب نظرم وزنش خوبه
عزیزم دکتر یا بهداشت نرفتی برای وزنش ؟وزنش پایینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.