دوستان قندم 150 بود قرص مو خوردم اومد پایین اگ بیاد پایین دیگ خطرناک نیست؟

۲ پاسخ

ن دیگه نگران نباش میاد پایین

نه دیگه قرص بخوری میاد پایین خوبه

سوال های مرتبط

مامان رقیه مامان رقیه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان عامر جون مامان عامر جون ۶ ماهگی
مامان آرنوش مامان آرنوش هفته بیست‌ونهم بارداری