سلام یک سوال تاچندهفتگی برسیم بچه بدنیا بیاد خطری نداره

۶ پاسخ

چرا این سوال رو پرسیدی؟مگخ مشکلی داری؟؟؟

۲۸ ب بعد احتمال زنده موندنش خیلی بالاس،۳۷ ب بعدم که دیگه شرایط اوکیه و احتمال دستگاه رفتنشم خیییلی کمه.

۲۸ هفته به بعد با مراقبت پزشکی زنده میمونه

34هفته به بعد،هفته امنِ

سوال منم هست گلم

۲۸ ب بعد

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌ونهم بارداری