۹ پاسخ

من خیلی ضعف دارم

منم همینجوری هستم وقتی دراز میکشم حالم بهتر میشه زیاد سرپا باشم دردم بیشتر میشه

طبیعیه استراحت کن

طبیعیه

طبیعیه عزیزم نگران نباش چون جنین در مرحله لانه گزینیه ومیخواد جاش رو تو رحم محکم کنه

طبیعیه عزیزم

طبیعیه منم درد پریودی دارم یکم بسپار به خدا نینیتو خودتو

تحمل کن خواهر علائم بارداریه، طبیعیه و نگران نباچ🥰🥰

منم همینطورم طبیعیه استرس نداشتع باش

سوال های مرتبط

مامان ... مامان ... هفته بیست‌وچهارم بارداری