۵ پاسخ

باقالی نباید بخوری اصلا. فاویسم از باقالی میاد دیگه. منم خیلی هوس کردم ولی نخوردم

من یه مقدار خوردم ولی بعد سردرد شدم بهتره نخورید ولی اگ میلت کشیده چندتادونه بخور

میگن دوران بارداری باقالی خورده نشه بهتره. شاید بچه حساسیت داشته باشه یا آلرژی بگیره. بهتره نخوری

توگوگل سرچ کن...چون باقلی حساسیت میاره درموردش تحقیق کن..من توبارداری هنوز نخوردم درموردشم توبارداری چیزی نمیدونم

کم مصرف بکن ..اره من خوردم

سوال های مرتبط

مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رقیه🍓🐣 مامان رقیه🍓🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آرن👼🏻🩵 مامان آرن👼🏻🩵 ۱۰ ماهگی
مامان شهریار❤شاهیکا مامان شهریار❤شاهیکا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 💜آوینا💜 مامان 💜آوینا💜 ۱۱ ماهگی