خانما انومالی م خوبه؟

تصویر
۱۰ پاسخ

چند سد هزینه انومالی

چرا داخل سنوهای من وزن رو نمیزنن؟

سلام جنسیتش چیه

ممنونم عزیزم

یعنی جای نگرانی نیست ؟ دو هفته تازه میرم انومالی

هنوز 16 هفته م پر نشد

من چیزی چرا متوجه نشدم

خیلی خوبه ، جنسیت رو چی گفتن؟ جنسیتی ک انتی حدس زدن درست دراومد؟

خانم ها نی نی ها چند هفته تکون میخورن؟

بله خداروشکر
فقط جنسیت نزده برات

سوال های مرتبط

مامان عایشه گلی مامان عایشه گلی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ملکا و تودلی مامان ملکا و تودلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان بادوم مامان بادوم ۹ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۹ ماهگی
مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۸ ماهگی
مامان ماهلینم🍒 مامان ماهلینم🍒 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🐣💙🩵🐣 مامان 🐣💙🩵🐣 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آرسام 🩵 آیسو🩷 مامان آرسام 🩵 آیسو🩷 ۴ ماهگی
مامان aram.arsam مامان aram.arsam ۱۰ ماهگی
مامان شاهان 👼🏻👑 مامان شاهان 👼🏻👑 ۸ ماهگی
مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۵ ماهگی
مامان نیلسا🩷🩷 مامان نیلسا🩷🩷 ۵ ماهگی