تیغه بینی توی آنومالی ۶.۲ م م باشه خوبه؟یانه.؟

۱ پاسخ

سلام عزیرم خوبه 🌺

سوال های مرتبط

مامان محدثه و مهنا🤰 مامان محدثه و مهنا🤰 هفته سی‌ام بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان دلوین مامان مامان دلوین ۱۰ ماهگی
مامان مامان ارسلان ‌دوقلوها 🥰 مامان مامان ارسلان ‌دوقلوها 🥰 هفته بیست‌وششم بارداری