سلام دوستان تب بچه هارو از کجا اندازه میگیرید
زیر بغل؟؟؟

۵ پاسخ

دهن ‌.

هم زیر بغل هم پیشویی ولی همیشه زیر بغل نیم درجه بیشتر تبش ینی مثلا اگه زیر بغل ۳۷ نشون بده باید ۳۷.۵ در نظر بگیری

اره

زیر بغل

ارع من زیر بغلشو میگیرم
زیر زبون هم میشه

سوال های مرتبط

مامان مامان نلاونیکا مامان مامان نلاونیکا ۱۵ ماهگی
مامان نیان 🩷 مامان نیان 🩷 ۵ ماهگی
مامان دِلین😋🍓 مامان دِلین😋🍓 ۹ ماهگی
مامان نيلای 🩷 مامان نيلای 🩷 ۹ ماهگی