۷ پاسخ

سلام جواب رو عکس بگیرید با سایت گوگل ترنسلیت همه رو فارسی میکنه برات ولی منم تا جاییکه دیدم نرمال بود رنجا دیگه دکتر یا ماما کارش اینه خیلی بهتر میفهمه نشونش بدی

🤩🤩🤩

خوبه عزیزم نگران نباش

خوبه ازمایشت

خوبه که خداروشکر

بچتون دختره؟

خوبه همه چی خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان 💞 نورا💞 مامان 💞 نورا💞 ۴ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سحر مامان سحر هفته هفدهم بارداری
مامان مادر مامان مادر ۶ ماهگی
مامان لوبیا🌱 مامان لوبیا🌱 هفته بیستم بارداری
مامان جوجه🩵 مامان جوجه🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری