میگم‌بعد از ۶ماه هم باید آروغ بگیریم؟

۷ پاسخ

واقعا خسته کنندس😮‍💨

من الان خیلی کم میگیرم خودش غلت میزنه آروغش درمیاد

من بعد سه ماه دیگه نگرفتم

بچه من که چه اروغشو بگیرم چه نگیرم بالا میاره

نه عزیزم من بعد دو ماهگی نگرفتم خودش میزنه

نه وقتی که بتونه بشینه نمیخواد

نه به غذا که بیفتن انشالله نیاز نیست

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩵 مامان دوقلوها🩷🩵 ۹ ماهگی
مامان آیهان🩵💙🧿🧿 مامان آیهان🩵💙🧿🧿 ۳ ماهگی
مامان خالد مامان خالد ۱۷ ماهگی
مامان جانا💗🧸 مامان جانا💗🧸 ۱۰ ماهگی
مامان گندم عروسک🌾🩷 مامان گندم عروسک🌾🩷 ۱۵ ماهگی
مامان اهورا‌ ‍🩵 ‍ مامان اهورا‌ ‍🩵 ‍ ۳ ماهگی
مامان مینل🩷 مامان مینل🩷 ۳ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۶ ماهگی
مامان آوش💫 مامان آوش💫 ۱۵ ماهگی
مامان هستی مامان هستی ۱۰ ماهگی
مامان نور 💫 مامان نور 💫 ۱۱ ماهگی
مامان آلا مامان آلا ۱۰ ماهگی