سلام مامانا
نظرتون زایمان طبیعی یا سزارین؟؟

۱۸ پاسخ

سلام
جونم مهمه عزیزم سزارین
بعدشم لیپو میکنم و لذت میبرم از هیکلم

هیچ کدوم بمونه تو😂

صد در صدد سزارین

قطعا طبيعي

طبیعی

قطعا طبیعی

کدوم بیمارستان میری؟

طبیعی

صدرصد طبیعی

انشالله طبیعی

سزارین فقط

بدون شک طبیعی

نظرم با طبیعیه ان‌شاءالله که بشه

از طبیعی میترسم. سزارین

سزارین. دردش برام منطقی تره. بچه رو میبینم و درد میکشم. تااینکه نمیدونم چه اتفاقی قراره بیوفته و درد بکشم.
از طرفی خیلی از اطرافیانم رو دیدم که درد طبیعی کشیدن و تهش سزارین شدن. ترجیحم اینه بجای اینکه هم از بالا هم از پایین پاره شم 😅😅از یه طرف پاره شم 😂😂

طبیعی

اگر از لحاظ ذهنی و بدنی بتونی قطعا طبیعی

سزارین بودم و صدبار برگردم عقب هم فقط سزارین

سوال های مرتبط

مامان محمدامین جان مامان محمدامین جان ۹ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان هیلدا مامان هیلدا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته چهلم بارداری