سلام بچه ها ی خورده سنگینی بلند کردن اشکالی نداره؟

۴ پاسخ

داره من کردم خونریزی افتادم چیزی هم نبودا ۲هفته گرفتار شدم

بلند نکنی بهتره آخه چ کاریه سنگین بلند کنی

بستگی داره بهت فشار بیاد یا نه

اگرمشکلی نداری واستراحت نیستی نه ولی زیاذسنگین نه درحدیکی دوکیلو

سوال های مرتبط

مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان مامی محیا مامان مامی محیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🥰فندوق🥰 مامان 🥰فندوق🥰 هفته سی‌ام بارداری