۷ پاسخ

دکتر گفت عصر بخورم چون بعد ناهار یه ویتامین دیگه میخوریم

بعد ناهارت بخور
من بلافاصله بعد ناهار میخورم دکتر اینطور گفت و بهداشت

بعدناهار

همراه با غذای ناهارت بخور

بعد ناهار

اگه مکمل هم مصرف میکنی با مکمل و فولیک همه رو با هم بخوری
من که همین کار رو میکنم
از داروخانه هم پرسیدم گفت که مشکلی نداره

به من گفتن همراه ناهار یا بعد ناهار بخورم... با مولتی ویتامین

سوال های مرتبط

مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی