سلام ماماناسویق گندم برای وزن گیری جنین خوبه بخورم ؟؟؟

۶ پاسخ

منم دارم طعم موزشو امتحان نکردم واالا نمیدونم چی از اب درمیاد .. ولی خیلیا خوردن راضی بودن

ابجوش. ابمیوه. حتی تو سوپ داخل خورشت میریزم

اره من هروز صب ناشتا میخورم

بخور من از اول بارداری میخورم

من که جوانه گندم خودم درست می کنم میخورم عالیه

آره عزیزم برای استخون خودت و نی نی خیلی خوبه.برای کم خونی هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان آرسام کوچولو🩵 مامان آرسام کوچولو🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهورا🩷 مامان ماهورا🩷 ۲ ماهگی
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نلا مامان نلا روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان بچم مامان مامان بچم هفته سی‌وهفتم بارداری