۶ پاسخ

موز قندش بالاست ،
تخم مرغ ، مرغ کبابی ، آجیل مخصوصا بادام درختی ، عدسی و لوبیا ، ماهی ، آبگوشت
موز اگه میخوای بخوری در روز نصفشو بخور چون نصف موز خودش یه واحد میوه ست، برنج و نون رو کم بخور قندو بالا میبرن و فقط خودت وزن میگیری بجا بچه

آجیل و حبوبات بخور
اینا قند ندارن

گوشت و مرغ و ماهی زیاد بخور

شیرموز خوبه
موز زیاد رسیده نباشه بهتره

ماهی هم خیلی خوبه

عدسی
کباب
لوبیا (کنسرو نباشه)
چیزای شیرین نخور، بیشتر غذا های مقوی بخور

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهراد🫀🧿 مامان مهراد🫀🧿 ۴ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۶ ماهگی