خانوم ها خربزه بد نیست بخورم؟

۶ پاسخ

ن خیلی خوبه بچه اروم و خوشگل میشه بخور

من از خیلیا شنیدم که بچه رو خیلی خوشگل میکنه

اگه حساسیت نداری بخور

ن برعکس خیلیم خوبه

نه من میخورم

ن بخور نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان دخملی💞 مامان دخملی💞 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام ۸ ماهگی
مامان فاطمه.علی مامان فاطمه.علی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی
مامان امیرعباس👶🏻🌻 مامان امیرعباس👶🏻🌻 روزهای ابتدایی تولد
مامان ویهان❤️ مامان ویهان❤️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان سامان مامان سامان روزهای ابتدایی تولد
مامان امیررضا مامان امیررضا ۱۰ ماهگی
مامان دلیار💖 مامان دلیار💖 ۱ ماهگی