خانوما شما نودلیت رو چجوری میخورین؟

۱۳ پاسخ

اخر سرکلاژ کردی یانه

یک لیوان و نصفی آب جوش میریزم تو ی قابلمه کوچیک
نودلیت و با فشار خوردش میکنم میریزم تو آب جوشه مواد‌موادشم میزبزم
بعد ۵ دیقه ۷دیقه ک جوشید امادس
من خودم آبدار دوس دارم ک خمیر نشه

من که کلا بدم میاد

خوب نیستن زیاد تو بارداری سعی کن نخوری

ووی‌ووی اگه بدونی با چی درست میشه و کجا و چطوری درست میشه دیگه اسمش هم نمیاری🤮🥴

نمیخوریم اصلا دوس نداریم

بچه ها من شوهرم امروز سر خود رفته برام دل جیگر گوسفند خریده 🤣🤣🤣🤣🤣 میگفت تا خونت بالا بره

هیچجوره

این همه غذاخوشمزه چرا نودل😕

هضمش خیلی سنگینه

با رمز یا زهرا 🤣
منظورت تو بارداریه؟ من نمیخورم مواد نگهدارنده داره .

منم نمیخورم

اصلا نمی‌خورم

سوال های مرتبط

مامان هلن مامان هلن روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی🧸🐣🍼 مامان نی نی🧸🐣🍼 ۶ ماهگی
مامان فندق 👶🏻🍼🩵🩷 مامان فندق 👶🏻🍼🩵🩷 هفته هجدهم بارداری