۵ پاسخ

فک نکنم نیاز به جوشیدن باشه
منکهدهمونجوری میخورم نهایتا یخورده بزارم رو گاز گرم بشه

من میجوشونم دوبار جوشوندم بااینکه تاریخ داشت ولی خراب بود بریده بریده شد چند بار هم نه خوب بود بجشون

من سردسردمیخورم

شیر های پاستوریزه نیازی به جوشوندن ندارن

من همونجوری میخورم 😋 نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دوقلو ها👫 مامان دوقلو ها👫 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته بیست‌وسوم بارداری