۱۰ پاسخ

اگه قرص امگا۳ نمیخوری سعی کن هفته ای دوبار بخوری هم برای رفع یبوست خوبه هم به وزن گیری جنین کمک میکنه

روغن زیتون بخور

آلبالو ی کاسه آبگوشت خوری بخور عالیه

روغن زیتون بخور هر روز

پودر پیدرولاکس یا شربت ملین

انجیر

انجیر خیس کن بخور اب رو اتیشه

عزیزم آلبالو خیلی خوبه اب ولرم ناشتا
میوه ها الان اکثرا خوبن هلو و شلیل اینا

ابجوش و عسل بخور قبل صبحونه

ناشتا آب ولرم بخور نیم ساعت قبل صبحونه عالیه

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان کیارش مامان کیارش هفته سی‌وپنجم بارداری