۴ پاسخ

نه بخور هر چیزی اندازه اش خوبه

همیشه ۲۰ دقیقه میجوشونم

اگه بجوشونی کامل مشکلی نداره اگرچه میگن کنسر ها رو به بچه ها نباید داد ک خطر بوتولیسم هست ‌.

من میجوشونم درست میکنم میخورم ..خالی خالی نمیخورم

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان فاطی مامان قلب مامان فاطی ۱ ماهگی
مامان دوقلوها🥹 مامان دوقلوها🥹 هفته بیستم بارداری
مامان پسته یAntep مامان پسته یAntep هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی