سلام
بچه ها برای یبوست چه دارو میخورید

۱۳ پاسخ

خانما تا ماه چندم اسید فولیک بخوریم؟

دارو نخور گلم انجیر بخورد زدآلو آلو سیاه

برا من با این رفع شد

زیتون پرورده

هیچ دارویی صبر میکنیم فقط🤣🤣

آلو سیاه جوابه. سریع خوب میشی

من دارو نخوردم تا الان مایعات و میوه و سبزیجات اینا میخورم زیاد

انجیر و آلو بخور
دارو که بعید میدونم بشه خورد

شربت لاکسی ژل
قرص سی لاکس

شیاف گلیسیرین می‌ذارم هرموقعه خیلی اذیتم

سبزی خوردن با هروعده غذایی
اب زیاد
الوبخارا
الوچه جنگلی

هیچ قرصی نخور، زردالو، انجیر، کاهو بخوری حله😁

انجیر و اول صبح بخور رفع میشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز هفته هجدهم بارداری
مامان پسری مامان پسری هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نِلا مامان نِلا روزهای ابتدایی تولد
مامان هلن مامان هلن هفته چهلم بارداری
مامان کارن و رامان مامان کارن و رامان هفته سی‌وششم بارداری
مامان تربچه🎀 مامان تربچه🎀 ۲ ماهگی