خانوما چی میوه های خوبن برای قند

۳ پاسخ

کیوی و توت فرنگی و سیب و خیار

تصویر

سوال منم هست

همه نوع میوه دکترم گفت بخور ولی خربزه و هندونه. انبه .گفت کمتر بخورم چون قندش بالاس
سیب .گیلاس .خیار .هلو عالیه

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وششم بارداری
مامان امیر هادی مامان امیر هادی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخترکم 🎀 مامان دخترکم 🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آیلین و آرتین مامان آیلین و آرتین ۸ ماهگی
مامان دلانا،اِلارا مامان دلانا،اِلارا ۱۲ ماهگی