قندم ۱۶۰شده چیکار کنم ؟ چی بخورم ؟

۸ پاسخ

قندناشتایابعدناشتا160بوده

چی بخوری یا چی نخوری؟🤔

باید دکتر دارو بده

بامیه .کدو سبز.

دکترت هرچی‌میگ عزیزم اصلااین سوالی نیست ک اینجا بپرسی
واااا

نون برنج میوه ماکارانی نخور

نون ،قند،نوشابه ،ابمیوه،برنج ، نخور چون خدایی نکرده باعث نشه قند بگیری

انسولین

سوال های مرتبط

مامان مهراس🩵 مامان مهراس🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نـــگار🥹🌱 مامان نـــگار🥹🌱 روزهای ابتدایی تولد
ariyan ariyan قصد بارداری
مامان لیانا مامان لیانا هفته سی‌وچهارم بارداری