اسم ویدا قشنگه؟😍

۱۱ پاسخ

قشنگه ولی قدیمی. شده

سلیقه ی من نیست راستش هم قدیمیه هم از اون اسم های قشنگ قدیمی شده نیست البته اسم سلیقه اس و این نظر منه نظر خودت از همه مهتره

قدیمی شده بابا

با احترام بنظرت عزیزم ولی خیلی قدیمی شده و دیگه کسی نمیذاره

وای افتادم یاد خودم شوهرم میگف باید اسمشو بذارم ویدا من میپریدم بالا پایین میگفتم نه قدیمیه آخرم منو خواهرشوهرم دست ب دست هم دادیم و موفق شدیم بذاریم همتا

ها خیلی چون اسم خودمه🤣

خیلی قدیمی

یکم قدیمیه

اره هم قشنگه هم با کلاس

سلیقه من نیست با احترام😍

با احترام سلیقه‌ی من نیست

سوال های مرتبط

مامان گومبولو مامان گومبولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سامیار👧🏻سلین مامان سامیار👧🏻سلین ۱۳ ماهگی
مامان سامیار👧🏻سلین مامان سامیار👧🏻سلین ۱۳ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۱ ماهگی
مامان نور زندگیم☀️ مامان نور زندگیم☀️ ۶ ماهگی
مامان هومان👶🏻🫀 مامان هومان👶🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان بهار مامان بهار ۷ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۵ ماهگی
مامان جوجه حنایی مامان جوجه حنایی ۲ ماهگی
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۹ ماهگی