سلام برای فشاربالا چی خوبه بخوریم

۳ پاسخ

ماست با خیار رنده شده بدون نمک،لیمو ترش تازه

چای قرمز من بابام فشارخون داره هروقت فشارش میره بالا مامانم درست می‌کنه فشارش میاد پایین

ممنونم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۱ ماهگی
مامان ... مامان ... ۱۱ ماهگی
مامان بنیامین و لیانا مامان بنیامین و لیانا ۱۶ ماهگی
مامان بادام زمینی، مامان بادام زمینی، ۱ سالگی
مامان النا👩‍👧 مامان النا👩‍👧 ۱ سالگی
مامان سورنای من🥹 مامان سورنای من🥹 ۱ سالگی
مامان هایا🥰🥰❤️❤️ مامان هایا🥰🥰❤️❤️ ۱ سالگی
مامان ابولفضل مامان ابولفضل ۱ سالگی