۸ پاسخ

دیگه نخواب به کمر خوابیدن خطر داره

من از پونزده هفته رعایت میکردم

دیگه کم کم شروع کن فقط به پهلو چپ و راست و بیشتر هم ب پهلوی چپ باش

من ک هنوزم میخوابم ولی خب کم واقعا نمیشه همش ب پهلو بود ک

من ک از همون اول رعایت کردم

من کلا از اول نخوابیدم

از همین ۲۰ هفته

من کلا از وقتی حاملم نمیخابم ینی نمیزارن😂

سوال های مرتبط

مامان پسرام😍 مامان پسرام😍 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان شاهان♥️ مامان شاهان♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان وتودلی مامان آیهان وتودلی هفته شانزدهم بارداری