سرویکس ۳۰😭😭😭💔

۹ پاسخ

عزیزم ببخشید شما دکترتون در نهایت سرکلاژتون کرد یا شیاف و استراحت فقط گفت داشته باشید
منم هم هفته شمام سرویکسم ۳۰ هست

واسه من ۳۱شیاف داده بهم استفاده کنم

عزیز برا هفته شما کمه ولی توکلت به خدا باشه و استراحت کن، شیاف بزار، خم نشو، توالت فرنگی استفاده کن

خوبه که.‌‌.. من که سرویکسم ۱۱
استراحت مطلق هم نمیتونم داشته باشم. بچه کوچیک دارم . سپردمش بخدا
استراحت کن و چیزای سنگین بلند نکن، استرس هم نداشته باش

باید چند باشه

استراحت شیاف

خوبه جانم استراحت کن دسشویی فرهنگی برو فقط دراز بکش میره بالا

استراحت کن

خوبه فقط استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان جوجه😍 مامان جوجه😍 ۸ ماهگی
مامان آنا 🎀🤍 مامان آنا 🎀🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان لیانا خانوم مامان لیانا خانوم ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وششم بارداری
مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان شاهان🥰🧿 مامان شاهان🥰🧿 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان گل پسرم مامان گل پسرم هفته بیست‌وچهارم بارداری