۷ پاسخ

۱۰ ساعت ناشتایی میخواد

یعنی چیزی نیست دارم میمیرم😭

من ۶ روز از پریودیم گذاشت لکه بینی داشتم امروز تست دادم مثبت شد بعد خوریزیم بیشتر شد چکارکنم تروخدا 😭😭😭

سلام خوبی ی سوال داشتم زود جوابم بدین دارم میمیرم از استرس😭

بله قطعا باید ناشتا باشی

بله گلم

بله باید ناشتا باشی

سوال های مرتبط

مامان فندق🌰🩷 مامان فندق🌰🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان شایلین مامان مامان شایلین ۱ ماهگی
مامان شاهان🥰🧿 مامان شاهان🥰🧿 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ام بارداری
مامان قندعسلا👶🏻💙 مامان قندعسلا👶🏻💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان لوبیا سبز🩷🌱 مامان لوبیا سبز🩷🌱 هفته هجدهم بارداری