۳ پاسخ

سلام عزیز،هیچی فقط 8 ساعت ناشتا باش،فرداهم که رفتی محلولتو با آب سرد حتما قاطی کن که حالت بد نشه،بعدشم سعی کن توی هوای آزاد باشی که حالت بد نشه

۸تا۱۰ساعت ناشتا باش

گلوکز ناشتایی داره ک

سوال های مرتبط

مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی