چیزایی مثل شیرینی و بستی و اینا نباید بخوری وگرنه غذا هر چی ک دوست داری بخور غذای عادی ۸ ساعت تا ۱۰ ساعت هم باید ناشتا باشی
سعی کن ۸ساعت ناشتا باشی و اول صبح هم بری خیلی بهتره کمتر اذیت میشی
غذا هم هرچی دوس داری میتونی بخوری برنج و اینا نباشه فقد وعده هات مثل قبل باشه
عادی باش چیزی کم و زیاد نکن فقط 8ساعت ناشتا باش
غذای سبک بخور
شیرینی جات و بستنی نخور.
ازساعت ۱۰شب دیگه چیزی نبایدبخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.