۴ پاسخ

چیزایی مثل شیرینی و بستی و اینا نباید بخوری وگرنه غذا هر چی ک دوست داری بخور غذای عادی ۸ ساعت تا ۱۰ ساعت هم باید ناشتا باشی

سعی کن ۸ساعت ناشتا باشی و اول صبح هم بری خیلی بهتره کمتر اذیت میشی
غذا هم هرچی دوس داری میتونی بخوری برنج و اینا نباشه فقد وعده هات مثل قبل باشه

عادی باش چیزی کم و زیاد نکن فقط 8ساعت ناشتا باش

غذای سبک بخور
شیرینی جات و بستنی نخور.
ازساعت ۱۰شب دیگه چیزی نبایدبخوری

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها💗💗 مامان جوجه ها💗💗 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نفس مامان مامان نفس مامان هفته بیست‌وهشتم بارداری