۷ پاسخ

۱۲ ساعت هیچی نخوریم
من نمیتونم که 🤣🤣

به خون ادار و خوردن شربت همون گلوگز

فقط 12ساعت باید ناشتا باشی بیشتر بشه آزمایش نمیگیرن عزیزم شیرینی نخور به هیچ انوان شام سبک بخور ...

آزمایش 7ماهگی چیه؟قند یا چیز دیگه ای؟

۸ تا ۱۲ ساعت ناشتایی میخواد فقط خیلی بستنی و شیرینی اینا روز قبلش نخور

ازمایش ۷ ماهگی همون قند میشه ؟؟

سلام عزیزم هیچی فقط از ۱۲ ساعت قبل هیچی نخور

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها💗💗 مامان جوجه ها💗💗 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری