سلام تو هفته من فشار ۱۳ رو ۴ خوبه؟

۱۱ پاسخ

عزیزم تاپیکمو ببین

برای جنین خطر داره؟

تصویر

۱۳ رو ۴ اون ۴چیه؟مگ میشه رو ۴باشه پایینه پایینه رو ۶ باید باشه

یکم بالاس نمک اصلا نخور

بالاس فشارت

اصلا ربطی ب هفته نداره کلا 13 بالاس

اگه سردردت ادامه داشت به دکترت بگو

فشاربالاخطرناکه غذای شور اصلآنخور

نه زیاده تا ۱۲ نرمال

یکم درد سر هم دارم

خیر زیاده

سوال های مرتبط

مامان پارسا مامان پارسا ۴ ماهگی
مامان هومان مامان هومان روزهای ابتدایی تولد
مامان مغز بادوم💚 مامان مغز بادوم💚 ۹ ماهگی