۲ پاسخ

واکسنشو ک زدیم همونجا گریه کرد اومدیم خونه نشست بازی کرد خندید خیلی عادی بعد تا شب اوکی بود یمه‌های شب بود که یکم بدنش داغ کرد تبش به ۳۸ رسید که با پاشو پایین اومد تا دو روز سه چهار باری بدنش داغ می‌شد که بعد اوکی شد

همون جا ک واکسن میزنن گریه میکنه دیگ مث ۲ ماهگی گریه نداره فقد تب و بی قراری از ۲ ماهگی راحت تره

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۷ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۶ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی
مامان الارا مامان الارا ۷ ماهگی
مامان دلـ❄️ـوین مامان دلـ❄️ـوین ۶ ماهگی
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۶ ماهگی
مامان ماهورا🩷 مامان ماهورا🩷 ۴ ماهگی