سلام مامانا واسه تشکیل قلب چه چیزی خوب بخرم

۹ پاسخ

فولیک اسید و ویتامین دی هر روز باید بخوری
اب زیاد بخور میوه بخور مثل انار . سیب. گلابی . نارنگی . پرتقال . انجیر خشک بخور مغزیجات یادت نره حداقل روزی ۵ تا بادام بخور ۲تا گردو بخور سبزیجات بخور

سیب خوبه

به انار سیب خرما بادام

گلابی سیب بادام گردو به و خرما

عناب خرما انجیر انار

من انار شیرین و انجیر خشک دو سه تا دونه ، بادوم زمینی بدون نمک میخوردم و میخورم ، پسته هم کم
خرما نخوردم هم معدمو اذیت کرد هم که میگن گرمیه زیاد خوب نیست برای زایمان خوبه

منک خیلی استرس دارم واسه قلبش🥲

خرما بخور

دکترت کیه

سوال های مرتبط

مامان کآرن💕 مامان کآرن💕 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته دهم بارداری
مامان رنگین کمون💞 مامان رنگین کمون💞 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان بسکوییت🤍 مامان بسکوییت🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری