مامانا قند دوساعت بعد ناهارم ۱۵۲ بود... خوبه؟؟

۵ پاسخ

عزیزم زیر۱۲۰باید باشه خیلی بالاست😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫

با دستگاه خونگي گرفتي؟ اخه من تو ازمايشم نبود قند بعد ناهار

نمیدونم برا من ۹۶ بود فک کنم

خیلی زیاده باید زیر ۱۲۰ باشه.

فک‌کنم بالاعه،طبق چارت جواب ازمایشت بخون

سوال های مرتبط

مامان سلنا کوچولو مامان سلنا کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان رَسا کوچولوم مامان رَسا کوچولوم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رادمهر 💙 مامان رادمهر 💙 ۷ ماهگی
مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی ۱۱ ماهگی
مامان 🩵رادمهر و پریمهر 🩷 مامان 🩵رادمهر و پریمهر 🩷 ۱۰ ماهگی