۳ پاسخ

آبپز باید بخوری
ولی خب زیاده روی نکن قند داره

هرچی دیدی بخورررر بشرطی که برا ی جایش خوب باشه

پخته اره

سوال های مرتبط

مامان دانیال مامان دانیال ۱۰ ماهگی
مامان امیرعلی💙 مامان امیرعلی💙 ۵ ماهگی
مامان 🤰👶ارسلان🫀👣 مامان 🤰👶ارسلان🫀👣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رادمهر💙رایان💙 مامان رادمهر💙رایان💙 ۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری