بچها شکمم یوبس شده چیکار کنم

۸ پاسخ

کاهو زیاد بخورید

کمپوت انجیر خیلی زود جواب میده

من یکبار فقط یبوست شدم شیاف گذاشتم ازون به بعد مراعات کردم

برو پزشکت بهت ملین بده
درمانش نکنی به واسطه ی زود زدن ممکنه دچار بواسیر بشی🤕

میوه بخور مثل کیوی آلو ...

اناب بخور بهتر از قرصی تو این دوران برای یبوست

خیلی سعی کن روده هاتو به شربت و شیاف وابسته نکنی
انجیر خشک رو توی گلاب شب تا صبح چند تا دونه بخیسون و بعد فردا صبحش ناشتا بخور یا ی قاشق روغن زیتون ناشتا خیلی موثره، سعی کن توی این فصل هم اصلا خرمالو نخوری

لاکسی ژل بخور

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها💗💗 مامان جوجه ها💗💗 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان دوقلوها💙 مامان دوقلوها💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان طیبه مامان طیبه روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی