دوستان من یبوست دارم طبیعیه؟؟

۵ پاسخ

اره ولی باید چیزای بخوری ک رفع بشه مثل سیب و گلابی الوبخارا خیس خورده

عزیزم تو این هفته ها انجیر گرمه نخور فقط با دکتر مشورت کن

به دکترت بگو بت دارو میده،خودتم رعایت کن،انجیر خشک بریز تو اب گرم نرم ک شد هم ابو بخور هم انجیر،ابم زیاد بخور

اره ولی ب دکترت بگو ،یبوست زیادی بواسیرو هزار درد دارع با خودش،من ب محض اینکه یبوست میشم معدم درد میگیره فشار میاره ب همه وجودم

من دوروزه گرفتارم

سوال های مرتبط

مامان فندوق 🥰 مامان فندوق 🥰 هفته پانزدهم بارداری
مامان آبنبات چوبی مامان آبنبات چوبی هفته سی‌ام بارداری
مامان 💗 نازلی 💗 مامان 💗 نازلی 💗 ۲ ماهگی