سلام مامانا برای یبوست چیا خوبه ؟

۶ پاسخ

پودر پیدرولاکس بگیر

زیتون، برگ زردآلو،

منم یبوست گرفتم
اولین باره امکان داره لز علائم بارداری باشه

وای آب آلو بگیر میشوره میبره😃😄

انجیر بیخیسون بخور یامربباش روغن زیتون

روغن زیتون .شربت لاکتولوز.گلابی .خیار .کیوی .

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوقَم🌰 مامان فندوقَم🌰 هفته یازدهم بارداری
مامان دوتا دختر مامان دوتا دختر هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان بهراد و دلین مامان بهراد و دلین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تودلی🤰🥹 مامان تودلی🤰🥹 هفته دوازدهم بارداری
مامان هدیه مامان هدیه ۵ ماهگی