خوردن اسفناج با ماست خوب نیست؟

۹ پاسخ

من میخوردم خیلی دوس دارم توش فلفل سیاه و پیاز رنده کن با پونه نمک عالی میشه ❤️نوش جان

اگه واسه جذب آهن اسفناج میخوری باماست نخور
اگه همینجوری هوس کردی باماست ضرر نداره

چرا اتفاقا خیلی خوبه

اتفاقا خیلی خوبه

آهن اسفناج خنثی میشه

خوبه عزیزم

اشکال نداره

از چه نظر؟؟
من که توی بارداری خوردم اما در کل میگن بهتره اسفناج رو با ماست نخوری که آهنش جذب بدن شه

فک میکنم مشکلی نباشه ..

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۸ ماهگی