۴ پاسخ

مگه قندت چقد بالاست

ب عنوان میان وعده بخای یه دونه ساقه طلایی باهاش بخوری نیاز نیس انسولین بزنی من از اول بارداری دیابت دارم چیزایی ک هوس میکنم موقع میان وعدهام میخورم اونم در حد کم ن زیاد

روهم رفته ۵تا بزن

اره منم میخورم و انسولین میزنم اما نه هر روز

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دیاکو☺️♥️ مامان دیاکو☺️♥️ ۷ ماهگی
مامان آیهان💙🥹 مامان آیهان💙🥹 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان کارن و ماکان


🩵🩵 مامان کارن و ماکان 🩵🩵 ۷ ماهگی
مامان مـاهَـکــ🌙💕🧸 مامان مـاهَـکــ🌙💕🧸 ۷ ماهگی