خانگما چند هفتگی شروع کنیم سیمسمونی بگیریم؟

۱۰ پاسخ

فکرکنم ۶ماهگی خوب باشه،چون دیرتربشه ادم سنگین میشه نمیتونه خودش بچینه

رسم ما ۶ ماهگی به بعد منم فردا ۶ ماهه میشم حالا از همین روزا شروعمیکنم دبگ

من از ۸ هفته شروع کردم هنوزم تموم نشده تا سبکی و وقت داری بخری بهتره هرچی دیر تر بخری برای خودت سخت تر میشه و هزینه ها بالاتر میره خیلی چیزا هم هول هولی میشه

من تازه میخوام از این هفته برم بگیرم😐

من تو۲۲هفته خریدم یهو همشو‌تویک هفته

من از١٨ هفته به بعدخریدم ٢٠ هفتم چیدم😂

من فعلن لیستمو نوشتم ولی هنوز شروع نکردم

من از ۱۹ گرفتم الام تموم شده ولی نچیدم

هروقت دلت خواست
ما میگیم ۶ ماهگی به بعد

بعد تعیین جنسیت دیگ😅

سوال های مرتبط

مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 ۱۰ ماهگی
مامان دوقلو ها🫅🤴 مامان دوقلو ها🫅🤴 هفته بیست‌وپنجم بارداری