۴ پاسخ

من هر وقت آب هویج میخورم سینه پر میشه لباسام خیس میشه ،قطره شیرافزا هم گرفتم بد نیست ولی به اندازه آب هویج تاثیر ندارع ، لیدی میل هم برای کیفیت شیر نه زیادی زیاد نمیشه

من شیرخشک مخصوص مادرا گرفتم اخرشبا با شیر ولرم میخورم خیلی خوبه

مایعات زیاد بخور عزیزم

عزیزم من دکترم بهم قرص شیرافزا داد تاثیرداشت❤️میتونی بادکترمشورت کنی یاخودت بگیری

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۷ ماهگی
مامان شایان مامان شایان ۶ ماهگی
مامان محمدرسول مامان محمدرسول ۱۱ ماهگی
مامان 🌹 رز مامان 🌹 رز ۴ ماهگی
مامان مهدی مامان مهدی ۳ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۹ ماهگی
مامان هانیسا🩷😍 مامان هانیسا🩷😍 ۸ ماهگی