مامانا چ چیزایی برا وزن گیری بچه خوبه بخورم

۵ پاسخ

ماه آخر وزن گیری هست
من دلستر می‌خوردم
هر روز موز .و بستنی ویارم روی این بود
گوشت راسته گوساله می‌خوردم کبابی
پسرم ۳.۸۰۰ دنیا اومد خیلی تپل بود

حلیم تخم مرغ ابپز بادام کباب

نخود اب عالی
سینه مرغ گوشت گوسفندی
ماست
خرما
مو ز
گلابی
لوبیا
عدس

یدونه موز با سه چهارتا خرما و چندتا دونه مغز با شیر معجون درست کن بمبه

آجیل انواع کباب بستنی تخم مرغ ابپز حبوبات پخته شده ‌دلستر

سوال های مرتبط

مامان هاناجون مامان هاناجون روزهای ابتدایی تولد