۴ پاسخ

این حلوا خیلی خوشمزه میشه

تصویر

این دستور شربتش یکونیم لیوان آب ی لیوان شکر زعفران گلاش در مرحله ی اخر اگه هلم داری بریز
ی لیوان شیر ی لیوان روغن دولیوان ارد این دستور خمیرش
دوبرابر یا سه برابر کن مواد
چون خیلی زحمت داره زیاد درست کن ارزش دارع مزه جون میده

ارد و شیر و روغن با هم قاطی کن 5 ساعت رو شعله کم مدام هم بزن اصلا نباید وایستی تند تند باید هم بزنی
بعد به روغن ک افتاد شربتشو بریز روش
شربتش شکر و آب و زعفران و گلاب و هل

گوگل کنید اندازه ها طرز تهیه دقیقش میاد

سوال های مرتبط

مامان تیارا 👼🏻 مامان تیارا 👼🏻 روزهای ابتدایی تولد